Krakowski Salon Muzyczny – edycja 7
Po raz 7 zapraszamy na muzyczne, krakowskie salony! W tym roku – dążąc do przywracania pamięci o krakowskiej tradycji – cztery różne lokalizacje! Będą i wielkie sale balowe, i kameralne wnętrza, a nawet mieszkania! Stowarzyszenie Polskich Muzyków Kameralistów zaprasza od 5 do 28 września na bezpłatne koncerty popularyzujące twórczość kameralną polskich kompozytorów.
BEZPŁATNE WEJŚCIÓWKI – https://app.evenea.pl/event/7ksm/
Organizatorzy
Partnerzy
Program festiwalu
Aleksandra Kubas-Kruk (sopran)
Ukończyła z wyróżnieniem studia na wydziale wokalnym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu w klasie śpiewu prof. Danuty Paziuk-Zipser. Doskonaliła swoje umiejętności na Uniwersytecie Muzycznym w Wiedniu. Wielokrotnie wyróżniana śpiewaczka otrzymała m.in. I Nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Salomei Kruszelnickiej we Lwowie, I Nagrodę i Nagrodę Specjalną na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Stanisława Moniuszki w Warszawie, jak również I Nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. Karola Szymanowskiego w Łodzi. Ponadto otrzymała Nagrody Specjalne na Międzynarodowym Konkursie Toti dal Monte w Treviso oraz na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym w Tuluzie, a także Nagrodę Publiczności na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym w Malmӧ. Została wyróżniona Teatralną Nagrodą Muzyczną im. Jana Kiepury w kategorii Najlepsza Śpiewaczka, Wrocławską Nagrodą Muzyczną, Nagrodą Prezydenta Wrocławia za „Promowanie Wrocławia na polskich i międzynarodowych scenach operowych” oraz odznaką honorową „Zasłużony dla kultury polskiej” nadaną przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jest również laureatką nagrody Iuvenes Wratislaviae przyznawaną przez Polską Akademię Nauk. Występuje w wielu prestiżowych teatrach operowych i salach koncertowych, m.in. Opernhaus Zürich, Teatro di San Carlo w Neapolu, Teatr Bolszoj w Moskwie, Theater an der Wien, Teatr Wielki Opera Narodowa w Warszawie, Teatro Verdi w Trieście, Concertgebouw w Amsterdamie, Tokio Opera City Concert Hall, Sala Koncertowa im. Piotra Czajkowskiego w Moskwie, Ateneul Roman w Bukareszcie, Filharmonia Narodowa w Warszawie, NOSPR w Katowicach, NFM we Wrocławiu. Artystka posiada w swoim repertuarze ponad 30 partii operowych, takich jak: Morgana (Alcina Haendla), Pamina (Czarodziejski Flet Mozarta), Konstancja (Uprowadzenie z Seraju Mozarta), Violetta (La Traviata Verdiego), Nannetta (Falstaff Verdiego), Gilda (Rigoletto Verdiego), Fiakermilli (Arabella Straussa), Norina (Don Pasquale Donizettiego), Adina (Napój miłosny Donizettiego), Amina (La Sonnambula Belliniego). Posiada również szeroki repertuar oratoryjny i pieśniarski. Aleksandra Kubas-Kruk współpracowała z takimi dyrygentami, jak: J.Bernacer, P.Fournillier, V.Sinaisky, V.Petrenko, P.Eötvös, E.Boncompagni, J.Axelrod, S.Blunier, Ch.Moulds, J.Kaspszyk, J.Lopez-Cobos, A.Yurkevych, G.G.Calvo, A.Mendez, F.Bottigliero, M.De Rose, Ł.Borowicz, T.Kozłowski, T.Strugała, E.Michnik, P.Klinichev, M.Pijarowski, M.Klauza, J.M.Zarzycki, S.Chrzanowski, P.Przytocki. Artystka dokonuje wielu nagrań płytowych. W skład jej dorobku dyskograficznego wchodzą: Weinberg (Un)Discovered Songs (DUX 2022), Impressions for soprano and viola (DUX 2022), opera Leonardo Vinciego Gismondo, re di Polonia (Parnassus Arts Productions 2020), Arminio G.F.Haendla (UNITEL 2018), nominowane do nagród Fryderyki: Musica Sacromontana – Józef Zeidler – Missa D-dur (DUX 2018) i płyta z muzyką Michała Bergsona (DUX 2020), a także nagrodzone Fryderykami 2019 Widma S.Moniuszki (CD Accord 2018). Od 2012 roku pracuje jako pedagog śpiewu w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu. We wrześniu 2019 otrzymała stopień doktora habilitowanego.
Anna Bernacka (mezzosopran)
Artystka wszechstronna. Posiada w swoim repertuarze ponad 50 partii operowych jest także cenioną wykonawczynią muzyki oratoryjno-kantatowej od muzyki dawnej po najnowszą. Debiutowała w 2006 roku w Oldenburgisches Staatstheater jako Driada w Ariadnie na Naxos Straussa. Występuje zarówno na scenach polskich teatrów operowych: w Białymstoku, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie i Warszawie, w tym Teatru Wielkiego – Opery Narodowej i Warszawskiej Opery Kameralnej, jak i na scenach europejskich, m. in. : Komische Oper w Berlinie i Staatsoper Stuttgart. W latach 2007–2017 związana z Operą Wrocławską, gdzie wykonywała m.in. partie Octaviana w Kawalerze srebrnej róży R. Straussa, Cherubina w Weselu Figara, Dorabelli w Così fan tutte i Donny Elviry w Don Giovannim Mozarta, Niklasa w Opowieściach Hoffmanna Offenbacha, Rosiny w Cyruliku sewilskim Rossiniego, Jadwigi w Strasznym dworze Moniuszki, Maryny Mniszek w Borysie Godunowie Musorgskiego, Maddaleny w Rigoletcie Verdiego czy Księcia Orlofskiego w Zemście nietoperza J. Straussa. Współpracuje ponadto z Filharmonią Narodową, Podlaską, Dolnośląską, Śląską, Wrocławską, Łódzką, Bałtycką i Podkarpacką oraz z Filharmonią Kameralną w Łomży, a także z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach, Polską Orkiestrą Radiową, orkiestrą Capella Cracoviensis, Sinfonietta Cracovia, Mitteldeutsche Kammerphilharmonie, Musicae Antiquae Collegium Varsoviense. Jej wykonań można było wysłuchać w ramach licznych festiwali, takich jak Wielkanocny Festiwal im. Ludwiga van Beethovena czy Festiwal Mozartowski w Warszawie. W swojej karierze miała okazję pracować z wybitnymi reżyserami, jak Mariusz Treliński, Keith Warner, Ivo van Hoeve, David Pountney, Christopher Alden, Willy Decker, Moshe Leiser, Patrice Caurier, Lydia Steier, Benedict Andrews, Christoph Marthaler, Laco Adamik, Waldemar Zawodziński, oraz dyrygentami, w tym m.in. z Partickiem Fournillierem, Stefanem Solteszem, Konradem Junghanelem Friedrichem Heiderem, Benjaminem Baylem, Keri Lynn-Wilson, Stefano Montanarim, Andriyem Yurkevych, José Marią Florêncio, Carlo Montanarim, Bassemem Akkikim, Stevenem Sloanem, Jackiem Kaspszykiem, Tadeuszem Kozłowskim, Jerzym Maksymiukiem, Łukaszem Borowiczem, Michałem Klauzą, Wojciechem Semerau-Siemianowskim. Jest finalistką i laureatką wielu międzynarodowych konkursów wokalnych, m.in. Konkursu im. Stanisława Moniuszki w Warszawie, Konkursu im. Antonína Dvořáka w Karlowych Warach oraz Konkursu im. Haliny Halskiej-Fijałkowskiej we Wrocławiu. W 2015 roku zdobyła Teatralną Nagrodę Muzyczną im. Jana Kiepury w kategorii „najlepsza śpiewaczka” (rola w nowej inscenizacji Kawalera srebrnej róży), a w 2017 roku premierowej Goplanie Żeleńskiego z jej udziałem przyznano statuetkę International Opera Awards. W 2021 roku została laureatką programu „Scena dla muzyki polskiej”. Kształciła się we wrocławskiej Akademii Muzycznej w klasie śpiewu solowego Ewy Czermak oraz hanowerskiej Hochschule für Musik und Theater w klasie Carol Richardson-Smith. Uczestniczyła ponadto w kursach tak znakomitych pedagogów, jak Teresa Berganza, Christa Ludwig, Teresa Żylis-Gara, Helena Łazarska i Ryszard Karczykowski.
Monika Kruk (fortepian)
Absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – studiów pianistycznych poszerzonych o profil coachingu wokalnego: dyplom w klasie fortepianu Michała Szczepańskiego i klasie kameralistyki Magdaleny Blum (2012). Ukończyła także Międzywydziałowe Podyplomowe Studium Pieśni w Warszawie. Duży wpływ na jej rozwój artystyczny miały spotkania z takimi indywidualnościami świata muzycznego, jak m.in. Jerzy Marchwiński, Olga Pasiecznik, Jadwiga Rappé, Stephen Drury, Esther de Bros, Ubaldo Fabbri czy Ronan O’Hora. Współpracowała także ze znakomitymi flecistami, jak Aldo Baerten, Mario Caroli, Paolo Taballione czy Carlo Jans. Laureatka stypendiów i wielu nagród w konkursach kameralnych w Polsce i za granicą, m.in. nagrody Chopin 2010 dla najlepszego pianisty kameralisty podczas II Letniej Akademii Śpiewu w Sopocie czy dyplomów za wyróżniający się akompaniament (m.in. XVII Międzynarodowy Konkurs Sztuki Wokalnej im. Ady Sari w Nowym Sączu, Międzynarodowy Konkurs „Stonavská Barborka” w Kromieryżu, Międzynarodowy Konkurs „Písňová Soutěž B. Martinů” w Pradze). Artystka wielokrotnie występowała w najważniejszych salach koncertowych w Polsce, takich jak Filharmonia Narodowa, Narodowe Forum Muzyki we Wrocławiu, filharmonie w Łodzi, Częstochowie, Jeleniej Górze, Studio Koncertowe im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie i in. W 2021 roku razem z Aleksandrą Kubas-Kruk (sopran) oraz Anną Bernacką (mezzosopran) wzięła udział w prawykonaniu pieśni Mieczysława Wajnberga do wierszy Juliana Tuwima oraz Adama Mickiewicza, nagrała także płytę Weinberg (un)discovered z tymi repertuarem. W roku 2023 ukazała się jej kolejna płyta z nieznaną dotąd muzyką kameralną Paula Caro – kompozytora dawnego Breslau. W 2019 roku Monika Kruk obroniła pracę doktorską i obecnie pracuje na macierzystej uczelni jako pianista korepetytor w klasach śpiewu. W tej roli zapraszana jest także na kursy i warsztaty. Od kilku lat współpracuje z Narodowym Forum Muzyki w ramach projektu Polski Narodowy Chór Młodzieżowy. Pełni funkcję dyrektora generalnego Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Kameralnej im. Felixa Mendelssohna-Bartholdy’ego w Dusznikach-Zdroju oraz dyrektora artystycznego Letniego Festiwalu Kameralnego „Muzyka w dawnym Wrocławiu”. Wraz z wiolonczelistą Krzysztofem Karpetą jest inicjatorką i organizatorką Wrocławskiego Forum Kameralistów.
Polish Violin Duo
Polish Violin Duo tworzą skrzypkowie Marta Gidaszewska oraz Robert Łaguniak. Ze-
spół powstał w 2014 roku. Swoje początki miał w Poznańskiej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st. im M. Karłowicza w klasie dr hab. Kariny Gidaszewskiej. Obecnie Marta jest studentką Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu w klasie skrzypiec prof. Bartosza Bryły oraz dr hab. Kariny Gidaszewskiej, natomiast Robert jest absolwentem Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi w klasie skrzypiec dr hab. Kariny Gidaszewskiej. Marta i Robert od lat biorą udział w Międzynarodowych i Ogólnopolskich Konkursach skrzypcowych oraz kameralnych zdobywając zawsze czołowe lokaty. Na swoim koncie mają ponad 180 nagród m.in. na konkursach w Japonii, USA, Estonii, Serbii, Danii, Grecji, Szwecji, Anglii, Francji, Włoszech, Szwajcarii, Austrii, Bośni i Hercegowinie, Węgrzech, Niemczech, Polsce. Jako duet prowadzą ożywioną działalność koncertową. Występowali m.in. w Filharmonii Narodowej w Warszawie, Filharmonii Lubelskiej, Filharmonii Podkarpackiej w Rzeszowie, Filharmonii Poznańskiej, czy w Chinach podczas Międzynarodowej Gali w Pekinie, gdzie inaugurowali uroczyste otwarcie nowego połączenia lotniczego z Warszawy do Pekinu.
Występowali także podczas różnych festiwali i cykli koncertów, m.in. podczas Rzeszowskiej Jesieni Muzycznej, Czarnoleskiego Festiwalu Sztuk „Ująć nieuchwytne…”, cyklu koncertów „Z klasyką przez Polskę”, czy „Arcydzieła Muzyki Kameralnej”. Występowali również z orkiestrami, m.in. z Filharmonią Kameralną im. W. Lutosławskiego w Łomży, czy z Orkiestrą „Poznańskie Smyczki”. W 2020 roku zostali nominowani do nagrody „Koryfeusz Muzyki Polskiej” w kategorii „Odkrycie Roku”. Wspólnie brali udział w wielu Ogólnopolskich i Międzynarodowych Konkursach. Wśród ich najważniejszych osiągnięć można wyróżnić takie jak I nagroda i 6 nagród specjalnych na Międzynaro- dowym Konkursie Muzyki Polskiej im. Stanisława Moniuszki w Rzeszowie, Polska (2019) oraz I nagroda na Międzynarodowym Konkursie Zespołów Kameralnych im. A. Rubinsteina w Düsseldorfie, Niemcy (2019). Ponadto są zwycięzcami Międzynarodowego Konkursu Muzycznego „Concert Tours to China” w Kopenhadze, Dania (2020), zdobywcami Grand Prix na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym w Kyoto, Japonia (2021), Grand prix i nagrody specjalnej za wybitną osobowość artystyczną na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym w Łodzi, Polska (2021), Grand Prix na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym im. L. Bellana w Paryżu, Francja (2020), Grand Prix na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym w Wiedniu, Austria (2021), Grand Prix (Platinum Award) na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym w Quebec, Kanada (2021), Grand Prix na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym w Brukseli, Belgia (2020), Grand Prix na Międzynarodowym Konkursie „Music&Stars Awards” w Tallinie, Estonia (2020), Grand Prix na Międzynarodowym Turnieju Kameralnym w Trzech Odsłonach w Bydgoszczy, Polska (2020), Grand Prix, I nagrody oraz nagrody specjalnej za najlepsze wykonanie utworu obowiązkowego na Nadbałtyckim Konkursie Duetów Smyczkowych w Gdańsku, Polska (2020), I nagrody na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym im. S. Prokofieva „Silk Way” w Moskwie, Rosja (2021), I nagrody na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym „Odin” w Tallinnie, Estonia (2021), I nagrody na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym „Magic Muse” w Moskwie, Rosja (2021), I nagrody na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym „Weiner Klassiker Danubia Talents” w Budapeszcie, Węgry (2021), I nagrody na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym w Moskwie, Rosja (2020), I nagrody na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym „Music e-Contest” w Tallinie, Estonia (2020), I nagrody na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym „OPUS 2020” w Krakowie, Polska, I nagrody na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym „The Muse” w Atenach, Grecja (2020), I nagrody na Międzynarodowym Konkursie „ISCART” w Lugano, Szwajcaria (2020), I nagrody na Międzynarodowym Konkursie Muzycznym w Belgradzie, Serbia (2015), Grand Prix na Turnieju Kameralnym w Trzech Odsłonach w Bydgoszczy, Polska (2015), I nagrody na Ogólnopolskim Konkursie Zespołów Kameralnych w Łodzi, Polska (2015), I nagrody na Turnieju Kameralnym w Trzech Odsłonach w Bydgoszczy, Polska (2014). Zostali także laureatami projektu „Scena dla Muzyki Polskiej”, organizowanego przez Instytut Muzyki i Tańca. Wspólnie brali udział m.in. w programie „Scena Klasyczna” oraz „Niedziela z Narodowym Instytutem Muzyki i Tańca” w telewizji TVP Kultura, a także w audycji „Płytomania” w Programie Drugim Polskiego Radia. Występowali także w radiowej stacji Merkury Klasyka oraz w Polskim Radiu Rzeszów. W 2021 roku, przy współpracy z firmą fonograficzną DUX, duet nagrał swoją pierwszą płytę, dokonując światowej premiery fonograficznej dwóch opusów Duetów na dwoje skrzypiec polskiego zapomnianego kompozytora – Joachima Kaczkowskiego. W tym samym roku duet odbędzie trasę koncertową po Chinach, gdzie podczas 10 recitali w najbardziej prestiżowych salach koncertowych będzie prezentował zapomniane dzieła polskich kompozytorów. W 2020 roku ukazał się utwór autorstwa Michała Janochy – Attra na dwoje skrzypiec, dedykowany Polish Violin Duo.
Także w 2020 roku ukazały się dwie płyty wydane przez firmę fonograficzną DUX z nagraniami z Międzynarodowego Konkursu Muzyki Polskiej im. S. Moniuszki w Rzeszowie z ich udziałem.
Magdalena Bojanowicz (wiolonczela)
MAGDALENA BOJANOWICZ- KOZIAK jest laureatką Paszportu „Polityki” – nagrody tygodnika „Polityka” przyznawanej twórcom oraz kreatorom kultury. Zdobyła I nagrodę na 45. Międzynarodowym Konkursie Jeunesses Musicales w Belgradzie (2015), a także jest laureatką II nagrody i dwóch nagród specjalnych na VIII Międzynarodowym Konkursie im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie. Otrzymała również III nagrodę na I Międzynarodowym Konkursie Wiolonczelowym im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. Spośród jej innych sukcesów konkursowych wymienić można także II nagrodę na 69. Międzynarodowym Konkursie Wiolonczelowym im. Ludwiga van Beethovena w Hradec Králové (Czechy) czy wyróżnienie na 64. Międzynarodowym Konkursie „Praska Wiosna” w Pradze. Jest również finalistką Międzynarodowego Konkursu Wiolonczelowego w Stuttgarcie (2014). Swoje umiejętności doskonaliła na kursach pod okiem takich artystów jak Julius Berger, Jens Peter Maintz, Kazimierz Michalik, Phillippe Muller, Arto Noras, Claus Reichardt czy Victoria Yagling. Była stypendystką Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci (2001- 2008) oraz Ministra Kultury i Sztuki. W 2009 roku została laureatką prestiżowego stypendium „Młoda Polska”, które pozwoliło na nagranie płyty „Satin” z polską muzyką współczesną w duecie z Maciejem Frąckiewiczem. Jako TWOgether Duo artyści zostali laureatami Paszportu Polityki za „odwagę, ryzyko i konsekwencję. (…) Za koncertowe kreacje, pobudzanie naszej wyobraźni i siłę przekonywania” oraz otrzymali nominację do Fryderyka, nagrody polskiego przemysłu fonograficznego (2013). Współpracowała jako solistka pod batutą takich dyrygentów jak: M. Caldi, G. Tchitchinadze, D. Smith, V. Schmidt-Gertenbach, R. Rivolta, M. Moś, M. Klauza, T. Wojciechowski, J. Kosek, M. Nesterowicz, P. Przytocki, W. Rodek, B. Suđić, B. Lack, E. Kovacic, J. M. Florêncio, W. Michniewski. Brała udział m.in. w licznych festiwalach ogólnopolskich oraz międzynarodowych: „Music Connects” w Grand Resort Bad Ragaz w Szwajcarii, Gulangyu Festiwal w Xiamen (Chiny), „Festival au Leman” w Thonon les Bains we Francji, „Festiwal Kameralny” w Moskwie, Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień” „Muzyka na szczytach” w Zakopanem, „Muzyczne przestrzenie”, Festiwal „Musica moderna” w Łodzi, „Musica Polonica Nova” we Wrocławiu, Festiwal Hubermanna w Częstochowie, „Mistrzowie Polskiej Wiolinistyki” w Zielonej Górze. Występowała m.in. w Tonhalle w Zürichu, Royal Festival Hall w Londynie, Kolarac w Belgradzie, Studio Koncertowym Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego w Warszawie, Filharmonii Narodowej w Warszawie. Jako solistka współpracowała z takimi orkiestrami jak: Filharmonia Narodowa, NOSPR, NFM Orkistra Leopoldinum, Sinfonietta Cracovia, AUKSO, Orkiestra Akademii Beethovenowskiej, Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus, Belgrade Philharmonic Orchestra. Ma na swoim koncie liczne prawykonania utworów z orkiestrą m.in.: „Koncert wiolonczelowy” Dariusza Przybylskiego (z NOSPR wydany przez wytwórnię DUX), „Dziennik zapisany w połowie” Aleksandra Nowaka (z AUKSO, NMF), „ Koncert Podwójny” Hanny Kulenty (Na Festiwalu „Eufonie” w Filharmonii Narodowej z Orkiestrą Filharmonii Lwowskiej). Magdalena Bojanowicz ukończyła z wyróżnieniem studia na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie wiolonczeli Andrzeja Bauera i Bartosza Koziaka oraz Universität der Künste w Berlinie w klasie Jensa Petera Maintza.
Piotr Różański (fortepian)
Ukończył studia pianistyczne w Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie prof. Katarzyny Popowej-Zydroń (studia licencjackie) oraz prof. Ewy Bukojemskiej (studia magisterskie). W zakresie kameralistyki kształcił się przez pięć lat w klasie prof. Janiny Romańskiej-Werner. W 2014 roku uzyskał stopień doktora sztuki, a w 2019 roku stopień doktora habilitowanego sztuki. Obecnie jest członkiem Katedry Fortepianu Akademii Muzycznej w Krakowie oraz nauczycielem gry na fortepianie w Państwowej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej II st. im. F. Chopina w Krakowie. Piotr Różański jest laureatem licznych konkursów pianistycznych, zarówno ogólnopolskich jak i międzynarodowych (m.in. XXXVIII Ogólnopolskiego Konkursu Pianistycznego im. F. Chopina, Warszawa 2006 – I nagroda; Konkursu Pianistycznego o stypendium fundacji YAMAHA, Gdańsk 2008 – I nagroda). Jest również półfinalistą Piano-e-Competition w Minneapolis (USA) 2009; Konkursu Euroradia w Bratysławie (jako polski reprezentant) 2009 oraz Konkursu im. J. Brahmsa w Pörtschach 2011. Koncertował w Polsce i wielu innych krajach europejskich (m.in. w Czechach, na Cyprze, w Szwajcarii, Finlandii, Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, na Litwie), a także w Izraelu i Stanach Zjednoczonych. Jako kameralista współpracował m. in. z Kają Danczowską, Marią Sławek, Grzegorzem Manią, Piotrem Reichertem, Marcinem Zdunikiem, Rafałem Kwiatkowskim, Robertem Kabarą, Piotrem Lato, Jackiem Ozimkowskim, Julią Malik, Mileną Kędrą, Aleksandrą Lelek, Beatą Urbanek-Kalinowską, Moniką Gardoń-Preinl. Występował na festiwalach: „Winners and Masters”, „Chopin i jego Europa”, „Premia Filharmonii Łódzkiej”, „Wawel o zmierzchu”, „Muzyka latem”, „Mozartiana”, „Muzyka w Starym Krakowie”, „Emanacje”, Festiwalu Młodych Laureatów Konkursów Muzycznych, Festiwalu Chopinowskim w Dusznikach Zdroju, Wielkanocnym Festiwalu Ludwiga van Beethovena. Brał udział w licznych kursach mistrzowskich prowadzonych m.in. przez: Eugene`a Indijca, Dinę Yoffe, Aleksieja Orłowieckiego, Paula Badura-Skoda, Joaquina Soriano, Thomasa Ungara, Eleanor Wong. Od roku 2007 Piotr Różański tworzy duet ze skrzypaczką Marią Sławek. W 2012 roku ukazała się ich debiutancka płyta z sonatami Roberta Schumanna i Sergiusza Prokofiewa, zaś w 2015 roku na rynku pojawił się ich kolejny album – tym razem z utworami Mieczysława Weinberga – nagrany dla wytwórni CD Accord. W 2013 roku, wraz z Polską Orkiestrą Radiową pod batutą Marka Mosia, muzycy wzięli udział w prawykonaniu utworu Anny Zawadzkiej-Gołosz Spettro, którego rejestracja fonograficzna znalazła się na płycie poświęconej twórczości kompozytorki, wydanej przez Polskie Radio. Od roku 2013 pianista tworzy duet fortepianowy z Grzegorzem Manią. Zarębski Piano Duo specjalizuje się w wykonywaniu z jednej strony zapomnianej muzyki polskiej XIX wieku (utworów Władysława Żeleńskiego, Juliusza Zarębskiego, Ignacego Jana Paderewskiego, Zygmunta Noskowskiego), a z drugiej znaczących dzieł na cztery ręce, napisanych w XX i XXI wieku (m.in. Samuela Barbera, Johna Corigliano, Igora Strawińskiego, Maurycego Ravela). Artyści występowali m.in. w londyńskim St Martin-in-the-Fields, w Pharos Arts Foundation w Nikozji, w Newman Recital Hall w Los Angeles, a także w ramach prestiżowego projektu Gradus ad Parnassum – Akademia Mistrzowskiej Pianistyki w Krakowie. Piotr Różański jest laureatem kilku konkursów kameralnych, m.in. Międzynarodowego Konkursu Muzyki Kameralnej w Łodzi 2010 oraz Niezależnego Międzynarodowego Konkursu Indywidualności Muzycznych w Kijowie 2010. Był również wielokrotnie nagradzany za wyróżniający się akompaniament (Dąbrowa Górnicza 2010, Żywiec 2014, Nowy Targ 2016, Skierniewice 2016, Ostrava 2017).
Zainteresowania artystyczno-naukowe pianisty oscylują wokół muzyki fortepianowej i kameralnej XX i XXI wieku, jak również muzyki fortepianowej na lewą rękę. Piotr Różański występował z referatami na konferencjach naukowych, m.in. na Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Pozostać wiernym sobie – Andrzej Panufnik i kompozytorzy emigracyjni” (Kraków 2014), Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Kultura i jej rozwój a muzykowanie zespołowe i zmiany w szkolnictwie artystycznym” (Dobczyce 2015); IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Konteksty kształcenia muzycznego. Muzyka w edukacji dzieci i młodzieży” (Łódź 2016), II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Konteksty kultury, konteksty edukacji. Wyzwania kształcenia artystycznego” (Dobczyce 2016). Posiada również w swoim dorobku kilka artykułów oraz monografię. Współpracuje z Polskim Wydawnictwem Muzycznym, opracowując wydania muzyki fortepianowej (np. utworów Romana Ryterbanda, czy wyboru duetów fortepianowych na cztery ręce). Piotr Różański był stypendystą Fundacji „Sapere Auso”, Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Prezydenta Miasta Krakowa.
Michał Marcol (skrzypce)
Kształcił się pod kierunkiem Adama Mokrusa oraz Beaty Warykiewicz-Siwy w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. W 2015 roku rozpoczął studia podyplomowe w Royal College of Music w Londynie w klasie skrzypiec Leonida Kerbela, które ukończył w 2017 roku. Swoje umiejętności doskonalił m.in. pod okiem Maxima Vengerova, Ivry Gitlisa, Bartłomieja Nizioła i Piotra Pławnera. Równolegle, w latach 2012–2020, zdobywał doświadczenie pedagogiczne jako wykładowca skrzypiec w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, gdzie w 2020 roku uzyskał stopień doktora sztuki.
Pięciokrotnie został laureatem I nagrody Uczelnianego Konkursu Skrzypcowego w katowickiej Akademii Muzycznej (2008–2012). W 2013 roku był półfinalistą XX Międzynarodowego Konkursu im. Johannesa Brahmsa w Pörtschach, otrzymał także wyróżnienie w VII Międzynarodowym Konkursie Muzycznym im. Michała Spisaka w Dąbrowie Górniczej. W październiku 2011 roku – w wyniku kwalifikacji przeprowadzonych przez Maxima Vengerova – wziął udział w XIV Międzynarodowym Konkursie Skrzypcowym im. Henryka Wieniawskiego w Poznaniu. Jako solista występował m.in. z Orkiestrą Filharmonii Rybnickiej im. Braci Szafranków, Orkiestrą Polskiej Filharmonii „Sinfonia Baltica” im. Wojciecha Kilara w Słupsku, Orkiestrą Symfoniczną Filharmonii Zabrzańskiej, Orkiestrą Symfoniczną Filharmonii Śląskiej oraz Orkiestrą Symfoniczną Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie pod batutą takich dyrygentów, jak Piotr Sułkowski, Mirosław Jacek Błaszczyk, Massimiliano Caldi, Gudni Emilsson, Ewa Strusińska i Sławomir Chrzanowski. W 2016 roku zagrał partię solową w Koncercie podwójnym Bacha w New Dehli. Jako koncertmistrz wziął udział w cyklu koncertów podczas tournée w Korei Płd. (2015), w spektaklach Porgy and Bess Gershwina z Orchestra Teatro Regio w Turynie (2019). W sezonie artystycznym 2018/2019 pełnił funkcję koncertmistrza Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Śląskiej w Katowicach oraz Orkiestry Filharmonii Rybnickiej. Od 2012 roku jest koncertmistrzem Orkiestry Symfonicznej Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie.
Krzysztof Karpeta (wiolonczela)
Artysta prowadzi bogatą działalność koncertową, wykonując repertuar od epoki renesansu po muzykę współczesną oraz jazz. Specjalizuje się w grze na instrumentach strunowych – zarówno na wiolonczeli współczesnej, jak i historycznej, a także na violi da gamba, violone oraz gitarze basowej. Obecnie jest koncertmistrzem grupy wiolonczel Orkiestry Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku. Główną dziedziną jego aktywności artystycznej i wielką pasją jest muzyka kameralna. W 2008 roku wspólnie z pianistą Michałem Rotem założył Reger Duo – w 2018 roku ukazała się płyta duetu z utworami Victorii Yagling (światowa premiera fonograficzna). Artysta jest również współzałożycielem Polish Cello Quartet, z którym od 2011 roku koncertuje, nagrywa i rokrocznie organizuje Międzynarodową Akademię Wiolonczelową w Nysie. Razem z żoną, Julią Karpetą, tworzy Fernabucco Ensemble, który specjalizuje się w wykonawstwie muzyki baroku, ale grywa też utwory współczesne dedykowane zespołowi. Krzysztof Karpeta koncertuje z takimi znakomitymi zespołami muzyki dawnej, jak Il Giardino Armonico, Arte dei Suonatori, Wrocław Baroque Ensemble, {oh!} Orkiestra Historyczna, Holland Baroque. Na scenie muzyki jazzowej i rozrywkowej współpracował m.in. z Leszkiem Możdżerem, Stephanem Braunem, Larsem Danielssonem, Ernstem Reijsegerem i Tonym Malabym. Regularnie uczestniczy w nagraniach płytowych (CD Accord, DUX, Musicon, Chandos i Outside Music) oraz telewizyjnych (TVP Kultura, ZDF). Płyty z jego udziałem otrzymały trzykrotnie nagrodę Fryderyk.
Artysta ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi w klasie Stanisława Firleja. Kształcił się również w Hochschule für Musik und Darstellende Kunst w Mannheimie pod okiem Michaela Flaksmana oraz Jeleny Očić. Duży wpływ na jego artystyczny rozwój miał także Roberto Trainini. Obecnie Krzysztof Karpeta prowadzi klasy wiolonczeli i kameralistyki w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, gdzie w 2017 roku uzyskał stopień doktora sztuki. Od 2022 roku jest dyrektorem artystycznym Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Kameralnej im. Felixa Mendelssohna-Bartholdy’ego w Dusznikach-Zdroju.
Katarzyna Drogosz (fortepian)
Urodziła się w Warszawie. Tam studiowała grę na fortepianie w klasie prof. Teresy Manasterskiej i ad. Aleksandry Kowalik. Po uzyskaniu dyplomu magistra (2001), podjęła dalsze studia w dziedzinie instrumentów historycznych: w Conservatorium van Amsterdam (2001-2005) w klasie fortepiano prof. Stanleya Hooglanda oraz w Hochschule für Musik Freiburg (2005-2007) w klasie klawesynu prof. Roberta Hilla. Studiowała także dyplomację kulturalną w Collegium Civitas w Warszawie oraz ukończyła studia doktoranckie w Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach. Stopień doktora uzyskała w styczniu 2017 roku. W 2007 roku otrzymała wyróżnienie na międzynarodowym konkursie „Musica Antiqua” w Brugii, w kategorii pianoforte solo. Oprócz repertuaru solowego Katarzyna Drogosz wykonuje również muzykę kameralną i orkiestrową. Jest członkinią Trio Laflamme oraz współpracuje z Arte dei Suonatori. Tworzy duet fortepianowy z wybitnym brytyjskim pianistą, Geoffreyem Govierem. Jako solistka występowała z Musicae Antiquae Collegium Varsoviense, Capellą Cracoviensis i Wrocławską Orkiestrą Barokową. Dotychczasowe nagrania artystki zawierają muzykę kameralną Ludwiga van Beethovena, Fryderyka Chopina, Carla Czernego, Carla Marii von Webera i Friedricha Kuhlaua; zostały wydane przez CD Accord/NFM, NIFC i Coviello Classics. Koncerty z udziałem pianistki transmitowało Polskie Radio, WDR oraz BR. W listopadzie 2019 roku w wydawnictwie CD Accord ukazało się solowe nagranie utworów fortepianowych Franza Xavera Mozarta na oryginalnym wiedeńskim instrumencie z około 1800 roku. Album został nominowany do nagrody Fryderyk 2020. Katarzyna Drogosz od wielu lat upowszechnia tematykę historii i budowy fortepianu w ramach licznych wykładów i prezentacji – w szkołach muzycznych, akademiach oraz instytucjach kultury. Nauczała w ramach Międzynarodowej Letniej Akademii Muzyki Dawnej w Wilanowie oraz Międzynarodowej Letniej Szkoły Muzyki Dawnej w Lidzbarku Warmińskim, a także na warsztatach muzyki dawnej w Schloss Seehaus (Niemcy). Była także wykładowcą Akademii Fortepianów Historycznych w Lusławicach.
Agnieszka Oszańca (wiolonczela)
„Naturalny retor, muzyk intensywny, wrażliwy na każde harmoniczne drgnienie i każdy melodyczny niuans” (Alexandra Coghlan), chwalona za grę o „wyśmienitym poczuciu pasji, z użyciem potężnego arsenału dynamiki, artykulacji i ornamentacji” (Andrew Benson Wilson), wiolonczelistka Agnieszka Oszańca ukończyła studia muzyczne w klasie wiolonczel historycznych Violi de Hoog na wydziale instrumentów dawnych Konserwatorium w Utrechcie.
Znana rodzimej publiczności z wieloletniej współpracy z Capellą Cracoviensis, obecnie mieszka w Mediolanie, koncertuje głównie jako solistka i kameralistka, członkini międzynarodowych formacji muzyki dawnej, między innymi włoskich Stile Galante (pod dyrekcją muzykologa Stefano Aresiego) i La Risonanza (pod durekcją Fabio Bonizzoniego, z którym regularnie koncertuje jako duo) oraz holenderskiej grupy Ensemble Odyssee. Pojawia się na najważniejszych światowych festiwalach muzyki dawnej i nagrywa dla takich wytwórni jak Glossa, Sony Classical, Decca, Pan Classics, Alpha, Globe Records. Jej nagranie sonat wiolonczelowych Salvatore Lanzettigo wydane przez holenderską wytwórnię Challenge Classics, zostało entuzjastycznie przyjęte przez słuchaczy i międzynarodową krytykę. Jesienią nakładem wydawnictwa Glossa ukaże się kolejna płyta Ensemble Stile Galante, zawierająca między innymi jej interpretację koncertu wiolonczelowego Nicola Porpory. Agnieszka Oszańca należy do grona pedagogów La Risonanza Early Music Summer Academy w Bertinoro (Emilia-Romagna) oraz Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. Gra na mistrzowskim instrumencie wykonanym przez Michiela De Hoog (Dublin) Wolne chwile spędza w Alpach, uprawiając wspinaczkę skałkową i wysokogórską.
Bartosz Koziak (wiolonczela)
Jest zwycięzcą III Międzynarodowego Konkursu Wiolonczelowego im. Witolda Lutosławskiego w 2001 r. w Warszawie, zdobywcą II nagrody na konkursach Isang Yun’a w Tongyeong (Korea) i Kijowie im. Mikola Lysenki, laureatem oraz zdobywcą nagrody specjalnej na konkursie „Praska Wiosna”, zdobywcą I nagrody na XI Międzynarodowym Konkursie Współczesnej Muzyki Kameralnej w Krakowie. Otrzymał także nagrody na Konkursach im. P. Czajkowskiego w Moskwie oraz ARD w Monachium. W 2003 roku otrzymał nagrodę specjalną Fundacji Kultury Polskiej przyznaną przez Ewę Podleś. Występował m.in. w Konzerthaus w Berlinie, Rudolfinum w Pradze, Cité de la Musique w Paryżu, Teatro Politeama w Palermo, Studiu im. Witolda Lutosławskiego i Filharmonii Narodowej w Warszawie. Jako solista współpracował z takimi orkiestrami jak: Filharmonia Narodowa, NOSPR, Sinfonia Varsovia, Sinfonietta Cracovia, Orchestre Philharmonique de Monte Carlo, Münchener Kammerorchester, Praska Filharmonia, Orkiestrami Radiowymi w Warszawie i Budapeszcie, Narodową Orkiestrą Ukrainy, Młodzieżową Orkiestrą Armenii pod dyrekcją Krzysztofa Pendereckiego, Jana Krenza, Antoniego Wita, Gabriela Chmury, Jacka Kaspszyka, Massimiliano Caldi, Volodymira Syrenki, Ole Rudnera. Jako kameralista współpracuje m.in. z Kają Danczowską, Elżbietą Stefańską, Anną Marią Staśkiewicz, występuje z pianistami Justyną Danczowską, Marcinem Koziakiem, Radosławem Sobczakiem, Agnieszką Kozło. Współtworzy Warszawską Grupę Wiolonczelową „Cellonet”. Jest zapraszany na znane festiwale m.in. Warszawską Jesień, Young Euro Classic w Berlinie, Wielkanocny Festiwal im. L. van Beethovena, Mecklemburg Vorpommern, Musica Polonica Nova, Festiwal Muzyczny w Łańcucie, Chopin i jego Europa w Warszawie, Yerevan Music Perspecitves, East meets West w Korei. Od kilku lat jest regularnie zapraszany do udziału w projektach koncertowych Krzysztofa Pendereckiego. Brał udział w pierwszym nagraniu płytowym „Concerto grosso” pod dyrekcją Kompozytora. Ponadto w dyskografii Bartosza Koziaka znajdują się między innymi nagrania II Koncertu wiolonczelowego Grażyny Bacewicz, wyróżnione przez magazyn „Pizzicato” w Luksemburgu, a także, z Justyną Danczowską, utworów na wiolonczelę i fortepian w tym Sonaty „Arpeggione” F. Schuberta i „Märchenbilder” Roberta Schumanna. W roku 2015 wydał płytę z Duetami Ravela, Kodalya i Martinu nagraną z Anną Marią Staśkiewicz. Bartosz Koziak ukończył z odznaczeniem „Magna cum Laude” Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie Profesora Kazimierza Michalika i Andrzeja Bauera oraz Conservatoire National Superieur de Musique de Paris w klasie Philippe’a Muller’a. Dzięki uprzejmości Kai Danczowskiej gra na XIX-wiecznej kopii instrumentu J. Guadagniniego, na którym koncertował wybitny polski wiolonczelista Dezyderiusz Danczowski. Bartosz Koziak reprezentowany jest przez Stowarzyszenie im. Ludwiga van Beethovena.
Grzegorz Mania (fortepian)
Ukończył z wyróżnieniem studia pianistyczne pod kierunkiem prof. Stefana Wojtasa w Akademii Muzycznej w Krakowie, równocześnie na Uniwersytecie Jagiellońskim ukończył studia prawnicze. W 2017 r. uzyskał stopień doktora nauk prawnych za pracę poświęconą muzyce w prawie autorskim, przygotowaną pod kierunkiem prof. dr hab. Janusza Barty. Ukończył również z wyróżnieniem studia pianistyczne w Guildhall School of Music and Drama w Londynie, gdzie studiował pod kierunkiem prof. Martina Rosco’e, prof. Charles’a Owen’a oraz prof. Caroline Palmer. Jako solista i kameralista występował w kraju i za granicą, koncertując m.in. w Filharmonii Krakowskiej, Zielonogórskiej, NOSPR, St. Martin in the Fields w Londynie, a takżew Operze oraz Konserwatorium Muzycznym w Hanoi (Wietnam). Występował m.in. podczas Festiwalu „Emanacje” oraz Dni Muzyki Feliksa Mendelssohna. Regularnie koncertuje w Wielkiej Brytanii, wykonując repertuar solowy i kameralny, koncertował także we Francji, w Norwegii, Niemczech, Austrii, Włoszech, Islandii, Izraelu i Stanach Zjednoczonych. Uczestniczył w warsztatach wykonawczych i klasach mistrzowskich m.in. z: Krzysztofem Śmietaną, Wiesławem Kwaśnym, Peterem S. Buck’iem, Anthonym Spiri’m, Triem Altenberg, Jerome’m Rose’m, Wolfgangiem Redik’iem, Ewą Bukojemską, Alisdair’em Beatson’em, Carole Pressland, Victorem Rosenbaum’em, Kają Danczowską. Był uczestnikiem Międzynarodowych Kursów Muzyki Kameralnej w Puławach (2003-2005), a także finalistą międzynarodowych konkursów kameralnych i solowych. Jest doświadczonym i wszechstronnym muzykiem-kameralistą i akompaniatorem nagradzanym podczas konkursów instrumentalnych. Współpracował z wieloma znakomitymi solistami, wspólnie z pianistą Piotrem Różańskim współtworzy Zarębski Piano Duo. Uczestniczył w wielu konferencjach naukowych, jest autorem i współautorem artykułów i glos prawniczych, a także współautorem podręcznika do prawa autorskiego dla nauczycieli szkół artystycznych. Wspólnie z dr hab. Moniką Gardoń-Preinl przygotował dla PWM podręcznik do czytania a vista dla uczniów średnich szkół muzycznych. Obecnie pracuje jako nauczyciel fortepianu, akompaniator, a jednocześnie jako radca prawny współpracuje z Grupą Adwokacką Kraków. Jest współzałożycielem oraz prezesem Stowarzyszenia Polskich Muzyków Kameralistów. Koordynował liczne projekty krajowe i międzynarodowe, m.in. wymiany młodzieży, tournée koncertowe oraz organizację festiwali, konkursów i konferencji naukowych. W 2018 r. otrzymał (wspólnie z prof. S. Wojtasem) Nagrodę Województwa Małopolskiego Ars Quaerendi za wybitne działania na rzecz rozwoju i promocji kultury. Jest także stypendystą Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Jolanta Kowalska-Pawlikowska (sopran)
Jolanta Pawlikowska ukończyła z wyróżnieniem zarówno Akademię Muzyczną w Krakowie (klasa śpiewu prof. dr hab. Agnieszki Monasterskiej) jak też studia podyplomowe w Guildhall School of Music&Drama w Londynie. Trzykrotna Stypendystka Ministra Kultury (2004/05, 2005/06, 2006/07), Miasta Krakowa (Stypendium „Twórcze”, 2009) oraz programu „Młoda Polska” (2009). Jest laureatką nagród na międzynarodowych konkursach wokalnych takich jak: Bach Singer’s Prize w Londynie (2008, I nagroda), The Thelma King (2009, I nagroda), Międzynarodowy Konkurs im. Ady Sari w Nowym Sączu (2011, III nagroda), Międzynarodowy Konkurs im. J. S. Bacha w Lipsku (2008, Nagroda Fundacji Bach-Marschall), XXXIX Festiwal „Varaždin Baroque Evenings” w Chorwacji (2009, Nagroda „Jurica Murai Prize” za najlepszą interpretację), a także wyróżnienia m.in. na Mozartowskim Konkursie Wokalnym w Londynie (2008). Od 2003 r. współpracuje z Zespołem Capella Cracoviensis, z którym koncertowała m.in. w Kazachstanie, Francji, Szwajcarii, Niemczech, Finlandii, Chorwacji, Włoszech, na Ukrainie, Białorusi. Występowała z dyrygentami t.j.: Marc Minkowski, Andrew Parrott, Ottavio Dantone, Jordi Savall, Ralf Sochaczevsky, Andreas Spering, David Shemer, Alexander Liebreicht, Piotr Sułkowski, Stanisław Krawczyński i in.. Wystąpiła między innymi na koncercie w Versailles wraz z Jordi Savallem czy na Festiwalu Opera Rara w „Koronacji Poppei” H. Purcella pod batutą Claudio Cavina z zespołem La Venexiana. Prócz działalności artystycznej Jolanta Pawlikowska zajmuje się dydaktyką jako doktor sztuk na Wydziale Wokalno-Aktorskim w Akademii Muzycznej w Krakowie.
Dominika Grzybacz (fortepian)
Dominika Grzybacz ukończyła (z wyróżnieniem) Akademię Muzyczną w Krakowie (klasa fortepianu dra hab. Piotra Machnika) i aktualnie kontynuuje edukację artystyczną w ramach Szkoły Doktorskiej na macierzystej uczelni. W kręgu jej zainteresowań znajduje się przede wszystkim kameralistyka, której uczyła się pod kierunkiem prof. dr h.c. Kai Danczowskiej, dr Justyny Danczowskiej oraz dra hab. Bartłomieja Kominka. Jest laureatką kilkudziesięciu konkursów pianistycznych, takich jak m. in., Ogólnopolskie Przesłuchania Centrum Edukacji Artystycznej Uczniów Klas Fortepianu Szkół Muzycznych II st. w Warszawie (II nagroda), Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina dla Dzieci i Młodzieży w Szafarni (III nagroda oraz dwie nagrody specjalne), Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Ludwika Stefańskiego w Płocku (Grand Prix), Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny w Valletcie na Malcie (II nagroda), Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny Palma d’oro w Finale Ligure we Włoszech (III nagroda). Otrzymała stypendia: Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (czterokrotnie), Ministra Edukacji Narodowej, Fundacji Pro Musica Bona. Występowała jako solistka lub kameralistka na festiwalach muzycznych takich jak m. in., „Dni Muzyki Feliksa Mendelssohna”, Międzynarodowy Festiwal Chopinowski w Dusznikach-Zdroju, Międzynarodowy Festiwal Duetów Fortepianowych Duettissimo! w Krakowie, Międzynarodowy Festiwal „Muzyka w Starym Krakowie”, Międzynarodowy Festiwal Młodych Laureatów Konkursów Muzycznych „SILESIA” w Katowicach, „Krakowska Jesień Muzyczna”, cykl „Środa Młodych” w Sali Kameralnej NOSPR-u.
Projekt zrealizowano przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego.
Koncerty 5, 21, 24 i 28 września zrealizowano w ramach stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.